Woningbrand te Latour

660

Afgelopen maandag is een woning in het ressort Latour aan de Onsgelukweg afgebrand. Bij aankomst van de brandweer stond de woning al in lichterlaaie. Onderzoek wees uit dat een deel van het gezin op het moment van de brand niet thuis was. Slechts de moeder bevond zich in de woning. Zij verklaarde aan de politie dat de brand vermoedelijk in de slaapkamer moet zijn ontstaan. De vrouw had muskietenkaars aangestoken onder het bed. Zij vermoed dat het beddenlaken vlam moet hebben gevat met voor het gezien het noodlottige gevolg.

De ingeschakelde Brandweer kon slechts nablussingswerkzaamheden verrichten. Alleen een gas cilinder kon veilig worden gesteld. Al het overige is verloren gegaan. De woning is niet tegen brand verzekerd.